Sahabat Purnama

Sabtu, 26 Disember 2009

JANGAN KHIANATI KAMI!: PESANAN UNTUK PESURUHJAYA PAS SELANGOR DAN KEPIMPINAN PAS PUSAT

norhalim mh

Rayuan Daripada Pengundi Pakatan Rakyat Selangor Pada 8 Mac 2008



 (Gambar: Dr. Hasan Ali semasa menyampaikan khutbah jumaat di Masjid Bukit Indah, Selangor)

Jika benar akan diadakan satu perhimpunan haram esok anjuran gerombolan umno untuk memecahbelahkan PAS dan Pakatan Rakyat bagi tujuan menyerahkan memorendum haram kepada pesuruhjaya PAS Selangor, ini peringatan kami untuk PAS Selangor khususnya dan PAS Pusat Khasnya:  

Pesanan Untuk Pas Selangor:

Pesanan untuk insan bernama YB Saudara Hasan Ali:  Buktikanlah bahawa saudara bukan boneka umno seperti mana anggapan sesetengah pihak yang sebenarnya cemburu dengan kejayaan cemerlang saudara memimpin PAS Selangor.  

Buktikanlah saudara sebenarnya adalah pejuang ISLAM yang ikhlas berjuang untuk KEMENANGAN ISLAM SELURUHNYA ( meminjam kata-kata saudara pada setiap ceramah yang selalu kami ikuti).  Demi Darah dan Air Mata Rakyat yang sayangkan Negeri Selangor dan Negara seluruhnya. Kami tidak akan sekali-kali menyerahkan diri dan maruah kami di hancur robekkan dengan persekongkolan bersama gerombolan umno BN YANG TELAH TERBUKTI MENZALIMI KAMI SELAMA INI!

Selama ini saudara telah berkorban untuk umat ISLAM Selangor, menangkis segala fitnah umno BN dan gerombolannya, apakah sanggup saudara mengkhianati Perjuangan ISLAM dan seluruhnya.  Kami tidak mahu undi yang kami berikan kepada saudara dan wakil-wakil rakyat PAS yang lain dinodai dengan mengistihar keluar dari Pakatan Rakyat Selangor. Sehingga hari ini kami yang mewakili suara pengundi Selangor 8 Mac 2008 amat yakin akan kemimpinan saudara menerajui PAS Selangor.
Jika saudara mengkhianati kami, ingatlah doa kami tiada hijab di hadapan ALLAH kerana kami dikhianati, ini ujian untuk kemimpinan saudara, jgn cepat TERPERANGKAP dengan tipudaya musuh, JANGAN TERIMA MEMORENDUM HARAM ITU! jika saudara sayangkan ISLAM. 


Pesanan untuk PAS Pusat:  

Kepada YAB Mursyidul Am, YB Presiden, Timb Presiden, Naib-naib Presiden, dan pimpinan PAS Seluruhnya akan dipertanggungjawabkan sepenuhnya jika PAS keluar dari Pakatan Rakyat Selangor, jangan salahkan rakyat jika PAS akan ditolak rakyat bukan sahaja di Selangor malah negara seluruhnya pada Pilihanraya Umum Ke 13 kelak, fikirkanlah bagaimana pengorbanan besar umat ISLAM dan bukan Islam mengundi memenangkan PAS hanya kerana tujuannya untuk menumbangkan PEMERINTAHAN BN yang ZALIM!


Ikhlas dari kami dan seluruhnya yang memilih saudara pada 8 Mac 2008, bahawa jika kami dikhianati, tunggulah bai'ah yang saudara lafazkan akan memakan diri saudara.


norhalim mh:  Saya mewakili sebahagian besar pengundi Pakatan Rakyat Selangor  hanya menyampaikan Hasrat Rakyat yang sayangkan kepimpinan Pakatan Rakyat Selangor mohon kemaafan jika terdapat tulisan yang mungkin mengguris perasaaan kepimpinan PAS Seluruhnya.

1 ulasan:

remyeffendy berkata...

UMNO LAKNAT sebenarnya pasang perangkap, jika PAS tidak waspada, PAS akan ditolak rakyat kerana rela mengkhianati amanat rakyat yang memilih mereka dalam PRU 12. JAHANAM UMNO!